Kan man bo i en campingvogn?

2018-06-18

Ja, det kan man faktisk godt! og mange gør det også.

Nogle for længere perioder i deres liv, fordi de vælger en mere "simpel" levestil, andre i kortere perioder fordi de måske er fastliggere et sted eller fordi deres hus situation er indviklet for en periode. 

Uanset hvad der er årsagen, så kan det ihvertfald godt lade sig gøre! 

Jeg har selv, så længe jeg kan huske været ret inspireret af den måde at bo på, og har i flere år, godt kunne tænke mig at udleve det. 

Da det ikke er noget min kæreste syntes er særlig indbydende at bo på "så lidt plads", har det ikke været en mulighed ind til nu. Hvilket er fuldt forståligt, da det er langt fra alle som er til den her type levestil. Men da vi pt. ikke bor sammen, og først flytter sammen igen om måske 1 år eller 2, følte jeg at NU skulle det være!

Og da jeg jo arbejder i en campingforretning, er jeg jo nok det bedste sted man kan være, når det kommer til køb af vogn og udstyr! ;-)    

Men hold nu op hvor er der mange ting at tage stilling til! Jeg havde ikke troet at "plads til TV" skulle gå hen og blive et stort problem! xD Jeg gennemgår vores vogne i forretningen dagligt, for at se om der er kommet noget nyt, eller om nogle af dem er bedre end jeg huskede dem for 5 min. siden, ja, jeg kigger dem alle igennem HELE TIDEN! Derudover er der jo også lige det med økonomien.. Jeg har ikke pengene til den type vogn, som jeg allerhelst vil have - Adria Alpina 903 HT.. Oh my god.. Har altid haft en svaghed for mærket Adria.. 

Nå, men min jagt er gået ind.. og har egentligt fundet den vogn jeg gerne vil ha', men nu må vi se om alt flasker sig rigtigt, så det hele kan gå op til sidst! 

Har kig på denne flotte Hobby Prestige 650 WFU fra 2011
Har kig på denne flotte Hobby Prestige 650 WFU fra 2011

Jeg lover jeg nok skal holde jer opdateret med hvad der kommer til at ske, hvilken vogn jeg vælger osv.! 

Derudover kunne det være rigtig fedt at høre jeres erfaringer! Har i selv eller kender nogle der har boet i campingvogn? Hvad syntes i/de om det? Ja, fyr løs - både godt og skidt! :D  

© 2018 Ungcamping. Alle rettigheder forbeholdes.
Drevet af Webnode Cookies
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang