Campingbladet & Manglende aktivitet??

2018-10-11

Så er Oktober udgaven af campingbladet udkommet! Og da jeg jo er blevet fast inventar, kan i selvfølgelig læse mit indlæg på side 99 (Sidste side) i bladet inden på www.campingbladet.dk  

Mit indlæg denne gang har jeg har prøvet at sætte lidt perspektiv på det at bruge campingvognen hele året. Da det jo ikke behøver kun at være en sommer aktivitet! 

Men det kan i læse mere om i bladet ;-)   

Men angående de manglende blogindlæg, så arbejder jeg på en masse emner, som jeg vil komme op med løbende, bare så i ikke tror at jeg er gået helt under jorden :) Selvom man skulle tro at jeg havde fået mere tid, efter vi er gået ind i lavsæsonen, så er det desværre ikke tilfældet! Men heldigvis kan jeg godt lide at have travlt, selvom det gør at jeg har mindre tid til at holde bloggen opdateret. Men jeg arbejder på at blive bedre til disponere min tid :-) 

Kender i det? at alt i ens liv pludselig bliver vendt op og ned, og alt det man troede man skulle og havde planlagt pludselig går i vasken? Det tror jeg de fleste har oplevet minium en gang i deres liv. Men det er lidt den situation jeg har stået i det sidste stykke tid, og skal være ærlig at faktisk har det sidste år været hårdt for mig. 

MEN, endelig! og for engangs skyld kan jeg sige det hvor jeg helt oprigtigt mener det, ENDELIG er tingene på vej den rigtige vej og jeg er glad og min motivation er godt på vej retur! Dette er ikke som sådan en personlig blog, hvor i bliver indviet i mit personlige følelse liv og hverdag, der er jeg nok for privat anlagt. Men jeg syntes stadig i fortjener at få noget der minder om en forklaring på hvorfor jeg har været så meget fraværende og hvorfor der har været relativt langt i mellem indlæggene. 

Men tro mig, jeg har ikke glemt jer eller bloggen! Og jeg vrider hjernen for ideer, som kan give jer inspiration. Fordi det var hele idéen med denne blog, da jeg startede den :-)    

Ha' det godt, til vi ses igen :-)

© 2018 Ungcamping. Alle rettigheder forbeholdes.
Drevet af Webnode Cookies
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang