Det der med tid..og penge

2018-10-16

Åha.. her kommer lidt et "sukke" indlæg. 

Men kender i det, at man har SÅ mange gode ideer og forstillinger om hvordan tingene skal blive fremover? Men man kommer bare aldrig rigtig igang, fordi man hverken kan finde tiden, pengene eller overskuddet til at planlægge det. 

Jeg har nu sagt til mig selv, faktisk siden jeg startede denne blog, at jeg skulle ud og campere eller "rejse" minium en gang om måneden. Jeg ved godt det lyder urealistisk. Men nu tænker jeg jo ikke på et luksus hotel i Venedig. Jeg tænker f.eks. en hiking tur til Sverige eller overnatte under åben himmel på en strand, måske ind i mellem tage en forlænget weekend til et andet land.

Faktisk alt som kunne have noget med camping at gøre, fordi jeg vil ud og opleve! Jeg vil ud og suge naturen, oplevelserne og kulturer til mig. Og i tænker sikkert, "jamen hvorfor fanden tager du så ikke bare afsted??"   

Svaret er faktisk relativt simpelt.. Ikke ligefrem en "god" undskyldning", men simpel. 

Jeg har simpelthen ikke haft overskuet til at finde ud af hvor jeg skal starte.. Altså hvordan gør man, hvor starter man, hvad skal jeg have af udstyr osv. osv. Det er svært at finde rundt i hvordan man gør det bedst, fordi jeg vil jo helst bare springe ud i det og bare gøre det. Men man er jo nød til at have en eller anden form for plan.  

Og så er der jo liiiiiige den lille forhindring som hedder "Penge".. Selvom det kan gøres meget billigt, så vil det uanset hvordan man vender og drejer det, koste en eller anden form for penge.

Og der her indlæg kommer lidt af, at jeg faktisk er ret skuffet over mig selv. Fordi igen, hvad er det som stopper mig? Er det den fact at jeg skal gøre det alene? Eller er det fordi jeg i virkeligheden ikke ved nok omkring sådanne ting her? Er det fordi jeg nok er lidt af et luksus dyr, som gør at jeg helst gerne vil sove i enten camp-let eller campingvogn istedet for telt?  

Men jeg har også bestemt mig for at jeg vil igang! Fordi det er noget jeg har ville i mange år efterhånden, så jeg skal bare tage mig sammen og springe ud i det! Ellers finder jeg jo aldrig ud af, om jeg kan gøre sådanne ting alene.   

Så fik jeg lige luftet hjernen lidt og samtidigt givet jer en forklaring på hvorfor jeg ikke rigtig har været ude i verdenen endnu. Men det kommer, det har jeg besluttet mig for! 


Så ind til videre, må i have det godt, til vi ses igen :-)

© 2018 Ungcamping. Alle rettigheder forbeholdes.
Drevet af Webnode Cookies
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang