*Opdatering*

2018-05-22
Indgangen til "The Making Of Harry Potter"
Indgangen til "The Making Of Harry Potter"

Ja, som i nok har lagt mærke til har jeg, igen, været lidt fraværende den sidste uges tid. Det beklager jeg meget, men lover at jeg har en endnu bedre grund denne gang, end "bare" at være syg! ;-) 

Jeg har været en tur ud og rejse! Jeg har lige været nogle dage i London med min familie & kæreste. Det har været rigtig fedt, da det er første gang jeg er i London, eller England generelt. 

Vi oplevede en masse spændende ting, bla. voksmuseet Madam Tussaud, hvor man kan se voksdukker af en masse kendte mennesker i deres rigtige størrelse, samt meget troværdige og livagtigt lavet! 

Men det fedeste for mig, var helt klart at opleve "The Making Of Harry Potter - Warner Bros Studio Your"! Jeg har lavet en video fra attraktionen, så i kan se lidt af det jeg oplevede der ovre!  

Intet af denne tur har været camping relateret, men syntes alligevel ikke i skulle snydes for hvad jeg har oplevet på denne tur. Når det så er sagt, så ville jeg mene at hvis man overvejer at tage til London området at campere, så er det helt sikkert en attraktion der er værd at tage ud og se! Evt. også bruge noget tid inde i London Centrum hvor man kan se alle de spændende bygninger, samt shoppe og ja, underholde de unge mennesker. Det fede ved London, er jo hvor godt deres undergrunds system virker, så det er så nemt og billigt at komme rundt, uden bil! 

I får lige lidt billeder fra turen: 

© 2018 Ungcamping. Alle rettigheder forbeholdes.
Drevet af Webnode Cookies
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang