Regnvejr, regnvejr og atter regnvejr..

2018-08-31

Man kan godt mærke at det er ved at være efterår i Danmark.. Fordi den varme sommer og den tørke der har hersket over landet længe, er vist helt forsvundet! 

Jeg ved godt at vores landmænd, græsplæner, træer osv. de jubler, da det virkelig har været tiltrængt med lidt regn. Men nu syntes jeg faktisk at vi har fået nok.. Hold op hvor er det træls at alt bare at vådt med vådt på!  

Min Adria Adora 512 UP fra 2006
Min Adria Adora 512 UP fra 2006

Nå, men nok med det negative. Jeg er jo helt og aldeles flyttet ind i min campingvogn. Og jeg syntes personligt at det går rigtig godt! Det hjælper selvfølgelig at den har gulvvarme, fordi det er godt nok ved at være små koldt om natten, allerede! Winter is coming..  

Og selvom regnvejr er træls, så findes der altså ikke noget hyggeligere end at ligge i sin campingvogn og lytte til regnen tromme på taget. 

Men når vi nu er inde på emnet vinter, så tænker jeg at lave en video og et indlæg hvor jeg viser jer, hvordan jeg sikre mit fortelt til vinteren og hvad jeg gør for at kunne holde varmen i vognen, når nu vi nærmer os de kolde måneder.   

Noget helt andet er at i den kommende weekend (5-9 September 2018) Vil der i Jönköping i Sverige blive afholdt skandinaviens største camping Messe i Elmia! Og for første gang skal jeg afsted, hold op hvor er jeg spændt!! Så hele lørdagen vil jeg være deroppe og opleve hvad denne messe har at byde på. Det kommer der selvfølgelig også et blog indlæg om! Bare rolig ;-)  


Men for nu, kan i så have det godt, til vi ses igen! 

© 2018 Ungcamping. Alle rettigheder forbeholdes.
Drevet af Webnode Cookies
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang