//Reklame// Turen går til Bøjden #Glamping

2018-06-11

//Reklame// Dette indlæg er sponsoret af Isabella Group.     

Som jeg fortalte jer i mit sidste indlæg, ville der ske noget rigtig spændende i denne weekend, som vi lige har haft. Nu er jeg hjemme igen på Sjælland, og glæder mig SÅ meget til at fortælle jer om min tur!

I samarbejde med det danske firma Isabella, blev jeg sendt afsted til Bøjden Strand Camping på Fyn, nær Faaborg, for at afprøve den relative nye trend #Glamping. Glamping er en sammentrækning af Glamourøs Camping, som skal sætte et nyt og mere luksuriøst perspektiv på det at komme ud og campere. 

Glamping kommer i mange forskellige afskygninger, såsom mobile homes, faste villa telte eller bungalows. I Danmark har Isabella specielt gjort en stor insats for at komme ind på dette marked med deres Moment telte, som kom frem igen sidste år. 

Fun fact, 2017 modellerne af Moment 300 er en "hyldest" til de gamle Villa telte tilbage fra 60'erne, og da Isabella sidste år kunne fejre 60 års Jubilæum, skulle der selvfølgelig bringes noget nostalgi tilbage, dog med en del opgraderinger ;-)            

Isabella's Moment telte, er lavet i samme kvalitets stof som deres fortelte, for at gøre det store Villa telt så åndbart som muligt, og have den samme robusthed og holdbarhed som deres fortelte er kendt og elsket for. Dette gør Moment 300 til et relativt tungt rejsetelt, men det fåes så heller ikke mere stabilt eller i en bedre kvalitet end det!

Godt, så fik vi lige det på det rene!

Så til noget helt andet! Var det så overhovedet godt at sove i? Ja, det var det faktisk, og jeg siger ikke det her fordi det er sponsoreret, men fordi jeg faktisk er ret sart når det kommer til at skulle ligge i telt. Men man kan virkelig mærke hvor stor en forskel det gør når teltet er lavet i denne type stof (Isacryl - Som er et særligt åndbart materiale), i forhold til et almen telt, som normal hvis er lavet af PVC eller Polyester. Den ubehaglige morgen dug og klamme varme, som vi alle kender og hader ved at ligge i telt, er så minimal, ja faktisk næsten ikke eksisterende, at det rent faktisk var en rar oplevelse at vågne op i dette telt!             

Nå, men tilbage til Glamping. Hele ideen bag Glamping, er at være tæt på naturen men at have komforten fra et hotel ophold. Selvom jeg på denne tur prøvede versionen i telt, så var teltet stadig indrettet med rigtige madrasser og dyner, samt køleskab, kaffe maskine og kogeplader. Derudover er teltet sat oven på et fast gulv, så man fik en veranda, men også blev løftet op fra jorden, så der ikke kom den stride kulde nede fra. Det gør det altså bare lige det federe at ligge i telt så! :-D Men også nemheden er jo en vigtig del! Teltet er jo slået op på forhånd, og indrettet på forhånd, så det er begrænset hvad man selv skal tænke på at have med hjemmefra. Og det kan vi godt lide!    

Den næste vigtige ting ved denne tur, og en meget stor del af at kunne kalde det Glamping, var jo selvfølgelig at disse telte bla. er slået op på en 5 stjernet campingplads! Jeg besøgte Bøjden Strand Camping, ejet af Camp One, som virkelig er en plads der har meget at byde på. Jeg valgte selv denne plads, da jeg syntes den var en god kandidat til at kunne vise unge mennesker hvad camping også kan være - nemlig luksus! Fordi det kan vi faktisk også i DK!

En plads med både indendørs og udendørs vandland og spa, lækker restaurant, havudsigt uanset hvor du kigger hen, total moderne forholde med minigolf baner og ny legeplads til de små.      

Jeg kan med sikkerhed sige at det er ihvertfald ikke sidste gang at jeg besøger Bøjden eller tager på ferie i et Isabella Moment telt!  

Tak for denne gang, til vi ses igen! :-) 

© 2018 Ungcamping. Alle rettigheder forbeholdes.
Drevet af Webnode Cookies
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang