Så er det sommer!

2018-06-01

Så blev det den 1 Juni! Hvilket betyder 23 dage til min fødselsdag og den første officielle dag af sommeren 2018! Er det ikke bare fantastisk?! "I love it!" Som Ole Henriksen ville sige! 

Jeg er helt høj over alle de gode ting der er i vente, denne sommer! Jeg har snart fødselsdag, sommerferien venter lige rundt om hjørnet, næste weekend skal jeg en tur til Bøjden Strand Camping, hvilket jeg kommer til at skrive en hel masse mere om! Glæd jer! :-) Men noget af det vigtigste, er at jeg den 31 Juli 2018, officielt er udlært, og har fået lov til at blive hos Bijé Fritid & Camping! Så det er rigtig dejligt og jeg er så glad! 

Der er dog også nogle ting, som jeg er lidt trist over ikke at komme afsted til. Bla. er jeg fast gæst på Langelandsfestivalen, men kommer desværre ikke afsted i år! *Snøft*! Og derudover kommer jeg ikke ud og campere helt så meget som jeg gerne ville.. Men tid og penge hænger desværre ikke på træerne.        

Men nok om det, jeg syntes bare lige vi skulle bruge 5 minutter på at nyde tanken om, at det er sommer i Danmark!

© 2018 Ungcamping. Alle rettigheder forbeholdes.
Drevet af Webnode Cookies
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang