Seriøst.. Jeg er så spændt!!

2018-05-03

Med chance for at fyre lidt geek-excitement af til jer nu, så kan jeg altså bare næsten ikke være i min krop af bar´ glæde! Derfor bliver jeg selvfølgelig nød til at dele det med jer ;) 

Jeg har været så heldig at gøre et godt indtryk på Peer Neslein, camping guru og indehaver af www.campingferie.dk, at han vil have mig som fast inventar i campingbladet, med mine egne 2 sider, der kommer til at hedde Mette´s Hjørne! I HVER UDGAVE! Altså, OH MY GOD... Det er så vildt! :D 

Så fremover vil i kunne læse 2 sider med mig i campingbladet, hvor jeg repræsentere ungcamping.dk, og på den måde kommer jeg til at nå ud til tusinder af læsere. Det er virkelig et omdrejningspunkt for bloggen, som forhåbentligt vil gøre at ungcamping.dk bliver noget folk læser og taler om. 

        

Så husk at læse med hver tredje måned på www.campingbladet.dk, og hver uge her på bloggen!!

© 2018 Ungcamping. Alle rettigheder forbeholdes.
Drevet af Webnode Cookies
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang