Udstyr.. Det er en jungle!

2018-05-10

REKLAME - Ej betalt, men værd for alle campister, nye som garvede, at vide.  

Jeg er på arbejde idag, og da det er helligdag, har vi faktisk ret travlt i butikken. Men alt imens jeg stod og hjalp et ægtepar, fik jeg flere gange smidt i hovedet "Jamen det skal du jo sige!" "I er jo forhandler af det, så selvfølgelig mener i, at det er det bedste på markedet".. Det satte virkelig mine tanker igang, fordi jeg som person siger ikke noget bare for at sælge, jeg vil ikke lyve for en kunde for at få et salg i hus.

Nå det så er sagt, så kan jeg godt forstå at det er det folk tænker idag. Med den mængde information man får, hvor alle brands jo mener at de er bedst, så kan det være svært at finde rundt i. 

Men noget af det vigtigste som kunde at huske på, er at din lokale forhandler prøver ikke at sælge dig katten i sækken. Vi prøver altid at sælge det som er bedst for dig og dine ønsker. Det gør vi ihvertfald nede hos os! 

Nå, men tilbage til hvor jeg kom fra! 

Specielt som ny campist, men nu også for de garvede, kan udstyrsjunglen virkelig være en hård nød at knække. SPECIELT hvis man er campingvogns campist og skal ud og anskaffe et fortelt, markise eller lign.! 

Isabella som er det førende mærke på markedet indenfor fortelte, er det vi som reelt helst anbefaler til vores kunder, men de er nu også rigtige gode til at hjælpe folk med hvilket type telt der passer bedst til den type campist man nu er. Altså Rejsecampist eller fastligger f.eks.  

Prøv at hop forbi deres hjemmeside og læs lidt om deres råd til campisterne.

Noget helt andet er, campingbladet kommer ud her d. 14 Maj 2018! Husk at læse med, på Mette's Hjørne. www.campingbladet.dk 

© 2018 Ungcamping. Alle rettigheder forbeholdes.
Drevet af Webnode Cookies
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang