Winter is coming....

2018-11-29

December nærmer sig drastigt, faktisk så meget at jeg føler jeg har lidt travlt med at få pyntet op til jul!  

Juletræ og nisser i forteltet
Juletræ og nisser i forteltet

Jeg har heldigvis fået sat mit juletræ op og 2 af mine nisser ude i forteltet. Så lidt julestemning er der kommet! Nu er næste projekt bare at få ryddet op i vognen og få pyntet op derinde.  

En smuk morgen med frost
En smuk morgen med frost

Men jeg må indrømme at de her minus grader, er værre end jeg først havde forventet! Min lille radiator og gulvvarmen i vognen har svært ved at følge med de kolde grader, og gør det svært at få varmet vognen godt nok op. 

Men heldigvis ikke så slemt, at man ikke kan holde det ud. Intet et par varme sokker og en striktrøje ikke kan klare! ;-) 

Men næste projekt bliver helt klart at få installeret en UltraHeat i min Truma varmeovn. Så jeg virkelig kan få blæst noget varme rundt! 

Men så er jeg forberedt og ved det mere til næste vinter.. :-D

Derudover har jeg nu også oplevet hvor essentielt et termoloft i forteltet faktisk er. Der var drivvådt fra dug og kondens igår, efter frostvejret! Så nu skal jeg vist bare have taget mig sammen og få sat det op, det tager garanteret kun 5 minutter alligevel..


Men igen, der er en første gang for os alle, og jeg bliver klogere og klogere hen ad vejen som "campist". Det er bare en bonus, at jeg så også kan bruge det i hverdagen på arbejdet og er omringet af kollegaer der har været i branchen i mange mange år! Så der er altid minimum en man kan spørge, hvis jeg alligevel skulle blive i tvivl om noget teknisk med min vogn. 


Men for nu, må i ha' det godt, til vi ses igen! :-) 


© 2018 Ungcamping. Alle rettigheder forbeholdes.
Drevet af Webnode Cookies
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang