I'm back!

2018-04-22

Jeg vil lige starte med at undskylde for tavsheden her de sidste 2 ugers tid! Men jeg har været så uheldig at ligge med øresten, og har derfor ikke haft mulighed for at opdatere bloggen. Men nu er jeg ved at være på benene igen, så nu skal der nok komme en masse spændende indhold til jer!  

Nå, nok om sygdom!

Det har jo mildest talt været fantastisk vejr de sidste par dage, her i ellers kolde og kedelige Danmark! Temperaturer over 20 grader, skyfri himmel og bare i det hele taget LÆKKERT sommervejr! Eller som campister vil betegne det - rigtigt campingvejr. 

Campingpladserne har d. 24 Marts åbnet op for sæsonen 2018, og mange af pladserne begynder at summe af liv. Det er nu det er tid til at komme ud og lufte teltet eller campingvognen, få en masse små weekendturer, inden sommerferien rigtig går løs. 

Hvis du/i stadig er ny(e) inden for campingverdenen og tænker hvorfor det overhovedet er værd at prøve og investere i. Så vil jeg henvise til mit første indlæg, hvor jeg forklarer hvad camping er og hvorfor flere unge mennesker burde åbne op for denne ferieform.      

Det var et lidt kort indlæg for idag, men jeg syntes bare lige i skulle have en opdatering og forklaring på hvorfor jeg har været fraværende.. :-) 

Min idé er at jeg for lagt min. et relevant indlæg ud om ugen, og derudover noget sjovt eller hyggeligt ind i mellem, samt nyheder fra campingbranchen. Så bliv hængende! Jeg lover det ikke bliver kedeligt! ;-) 

© 2018 Ungcamping. Alle rettigheder forbeholdes.
Drevet af Webnode Cookies
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang